MÅNDAG

Sitter i mitt klassrum själv och lyssnar på super bra musik, vill bara dansa typ hehe, men skulle bli lite pinsamt om någon såg mig då. Ska väntaa här ett tag till, tills min pojkvän slutar. Då ska vi hem till honom och göra någonting, äta hoppas jag håller på att hungra ihjäl hehe, och sedan sova där, mysimys. Har knappt sovit något inatt, så jag somnar nog tidigt ikväll, då blir han glad, jag som jämt håller han vaken länge haha... HEJDÅ
 
Åhh, lyssnade på den här låten tidigare. Den är så sorglig. (Det är min storasysters pojkvän som sjunger:))

Kommentarer
sarah säger:

Så fin, och så sorglig.. :'/

Svar: jaa verkligen!:(
Linnea

2013-03-25 | 16:48:48
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback