Så stolt över mig själv

Idag gjorde jag en sak som jag är väldigt stolt över mig själv att jag gjorde. Personligen hatar jag VERKLIGEN att stå framför en klass och ha en presentation, det är något som jag har väldigt svårt för. Brukar jämt göra i smågrupper och sådant, för att jag inte vågar, blir jämt nervös och börjar skaka osv.

Så idag skulle vi redovisa våra praoplatser inför klassen, och man fick VÄLJA själv om man vela stå inför hela klassen, eller om man vela göra för en liten grupp bara. Ungefär en kvart innan så bestämde jag mig spontant att göra det inför hela klassen. Så jag gjorde det bara, tvingade upp mig! Är stolt över mig själv nu i alla fall, och jag tror att man bara växer mera som person genom att göra saker som man inte vågar egentligen.

Kommentarer
sarah säger:

Klart man växer som person! :D Vad duktig du är fina, fina syster!!! <3

2013-03-26 | 16:36:28
Bloggadress: http://girlyciousdiet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback