Poledance

Har tränat nu hela kvällen, (jag tränar poledance för dem som inte visste). Tyvärr så gick det inte alls bra den här gången. Går just nu på nivå 3, och kan säga att trixen som vi lär oss är väldigt tunga. Klarar knappt något trix längre, därför blir det mycket tråkigare. Jag vill lära mig alla trixen, men har någon spärr i mitt huvud som säger "nej jag klarar inte det här". Då klarar jag det inte, och blir sur och besviken på mig själv, och blir otroligt tråkigt då. (Plus att det är sjukt dyrt att betala runt 1200kr för bara 8 veckor varje gång!)
 
Så jag och min syster (som går på poledance med mig) vi har bestämt oss för att gå klart den här nivån, och sedan sluta eller ta en paus ifrån det. Istället ska vi börja gymma så vi blir starkare i kroppen! Plus att vi ska träna lite poledance hemma hos henne, som har en stång hemma, så vi inte glömmer bort allting, och det är ju roligt såklart. Och senare kanske börja igen, eller inte, vi får se helt enkelt!
http://cdn1.cdnme.se/cdn/3/1497787/images/2011/pole_dance_148150365.jpg
(google bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback