'Shutter island'

Idag mina vänner så är det söndag, och den har spenderats med Axel precis som en söndag ska spenderas. Vi har legat inomhus hela dagen i soffan och kollat på film. Vi såg en film som heter "shutter island" som var sevärd och väldigt bra, så den rekomenderar jag.
 
Har sovit borta hos Axel ifrån torsdags (tror jag?), och är nu hemma.. Känns alltid konstigt och tomt att sova ensam efter att ha sovit brevid han i flera dagar i rad. Skulle absolut inte vara fel att somna bredvid han varje kväll och vakna upp bredvid han varje morgon. EN fördel är att jag får sova i tystnad, och inte med en massa snarkningar!
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/shutter-island-poster_1777.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback