Tisdag studiedag

Vaknade hos Axel tidigt idag. Jag gick och mötte Ivet utanför söderskolan, för att gå in där och hälsa på våran kära gamla skola. Var roligt att träffa mina gulliga gamla mentoret, Tommy och Carina. Fick lite flashbacks när jag gick in där, och erkänner att jag faktiskt saknar att gå där. Det var så mycket skönare om man jämför med nu.
 
Efter det gick jag Ivet och Axel till aga och käkade ihjäl oss. Sen åkte jag och A hem till han och åt glass och såg på PLL. Kände mig så fet efter det haha. Så det var väldigt skönt att jag hade träning nu på kvällen i 2 timmar!
http://sandviken.se/images/18.1ac5f13fc2c4b98e57fff1354/1084171328187/soderskol_s.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback